Nowa odsłona serwisu Mojegotowanie.pl
Pod koniec stycznia serwis Mojegotowanie.pl (Burda Media Polska) przeszedł rebranding. Pojawiło się nowe logo oraz inna szata graficzna.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/65ccb50c5d0ad_Moje_Gotowanie_rebranding-655.jpg)
Jak twierdzi wydawnictwo rebranding serwisu Mojegotowanie.pl to również nowa nawigacja oraz przejrzysty layout. Zmiany frontowe objęły stronę główną serwisu oraz wszystkie podstrony, ze szczególnych uwzględnieniem poprawy UX przepisów i artykułów.
„Podczas prac nad nową odsłoną serwisu Mojegotowanie.pl skupiliśmy się na przejrzystym, lekkim i czystym layoucie. Uprościliśmy stronę główną, wyodrębniliśmy sekcję wideo, bo z każdym dniem rośnie liczba videoprzepisów tworzonych we współpracy z doświadczonymi twórcami. Publikacje typu przepis zyskały duże zdjęcia ułatwiające przygotowanie potraw krok po kroku. Jednak osobiście najbardziej cieszę się z nowego logo, które swoją przejrzystością i estetyką odzwierciedla główne założenia brandu” – mówi Karolina Kalinowska, dyrektorka segmentu mediów kobiecych.
W listopadzie ub.r. Burda Media Polska poinformowała o uruchomieniu nowego klubu w swoim portfolio. Klub TASTErzy to społeczność pełna kulinarnych inspiracji, gdzie członkowie Klubu mogą testować produkty ze świata food, home & living oraz dzielić się swoimi opiniami z innymi użytkownikami.
W ciągu niespełna trzech miesięcy do Klubu przystąpiło blisko 5 tys. osób, odbyły się cztery testowania produktów z udziałem członków Klubu oraz ambasadorów - Jagny Niedzielskiej i Grzegorza Zawieruchy.
Jednym z założeń rebrandingu serwisu Mojegotowanie.pl było stworzenie spójnej komunikacji wizualnej pomiędzy serwisem a społecznością TASTErów. Klubu został wyeksponowany - zyskał swoje miejsce w serwisie w postaci osobnej zakładki oraz boksu na stronie głównej. Testowania w ramach Klubu są również promowane na podstronach serwisu.
Społeczność TASTErów to również influencerzy i contentcreatorzy, którzy w ramach nowej strategii Burda Media Polska przygotowują wideoprzepisy. One również znalazły swoje miejsce na stronie głównej serwisu Mojegotowanie.pl i stronie Klubu, a także w kanałach social media.
Za spójną identyfikację wizualną brandów Mojegotowanie.pl i TASTErzy odpowiada Marek Knap – dyrektor artystyczny Burda Media Polska.
Burda Media Polska w swoim portfolio ma trzy serwisy kulinarne – poza Mojegotowanie.pl to Przyslijprzepis.pl i Gotujmy.pl. W styczniu odwiedziło je ponad 6,3 mln realnych użytkowników (dane: Mediapanel).
Dołącz do dyskusji: Nowa odsłona serwisu Mojegotowanie.pl