1,56 mln widzów teleturnieju „Milionerzy”, TVN wiceliderem

„Milionerów” w jesiennej ramówce br. oglądało średnio 1,56 mln osób, o 260 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
1,56 mln widzów teleturnieju „Milionerzy”, TVN wiceliderem

Nowe odcinki „Milionerów” na antenie TVN oglądać można było od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, w okresie od 1 września do 3 grudnia 2020 roku. Teleturniej śledziło średnio 1,56 mln widzów. Przełożyło się to na 10,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,58 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek teleturnieju w jesiennym sezonie, który oglądało średnio 2,26 mln widzów. Była to specjalna - mikołajowa - emisja, której sponsorem była Milka. Uczestnikami odcinka byli prezenterzy „Dzień Dobry TVN” - Anna Kalczyńska, Paulina Krupińska, Damian Michałowski i Andrzej Sołtysik, którzy wygrane pieniądze przeznaczyli na cele charytatywne.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuchenne-rewolucje-oglada-1-64-mln-widzow-tvn-liderem-jesien-2020,7170426228476033a ##

TVN w czasie emisji prowadzonego przez Huberta Urbańskiego teleturnieju był wiceliderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajęła Dwójka, a jej udział wyniósł 16,16 proc. Stacja w poniedziałki i we wtorki o tej porze emitowała serial „M jak miłość”, w środy - „Na dobre i na złe”, a w czwartki pokazywane są filmy fabularne.

Trzecia była TVP1 (różne audycje, w tym m.in. „Teatr TV”, „Wielki test” i „Ojciec Mateusz”; 7,96 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne, „Ninja Warrior Polska”, „Nasz nowy dom”, „Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show” i „Przyjaciółki”; 7,57 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN też był wiceliderem.

grafika

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji właśnie zakończonej edycji teleturnieju wyniosły 63,16 mln zł. Rok temu wynosiły one 60,61 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/final-masterchefa-i-kuchenne-rewolucje-najdrozsze-w-grudniu-w-tvn,7170431270553729a ##

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"