1,52 mln widzów teleturnieju „Milionerzy” w TVN, hitem odcinek specjalny

Teleturniej „Milionerzy” w jesiennej ramówce br. oglądało średnio 1,52 mln osób, o 40 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji cyklu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 62,99 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
1,52 mln widzów teleturnieju „Milionerzy” w TVN, hitem odcinek specjalny
specjalny odcinek „Milionerów”; fot. TVN

Nowe odcinki „Milionerów” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, w okresie od 1 września do 2 grudnia 2021 roku. Śledziło je średnio 1,52 mln widzów. Przełożyło się to na 11,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,37 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie najwięcej widzów zgromadził odcinek teleturnieju z 2 grudnia br., który oglądało średnio 2,48 mln widzów. Była to specjalna emisja, w której walkę o milion zł stoczyli Dorota Wellman z Marcinem Prokopem oraz Ewa Drzyzga z Michałem Kempą, a wygrane przekazane zostały na cele charytatywne.

Drugie miejsce zajął odcinek z 23 września br., w którym padła główna nagroda w programie - 1 mln zł (laureatem został Jacek Iwaszko). Śledziło go 2,08 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mam-talent-13-edycja-kto-wygral-wyniki-ogladalnosci-podsumowanie,7170077709182593a ##

TVN w czasie emisji prowadzonego przez Huberta Urbańskiego teleturnieju był wiceliderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajęła Dwójka, a jej udział wyniósł 15,71 proc. Stacja w poniedziałki i we wtorki o tej porze emitowała serial „M jak miłość”, w środy - „Na dobre i na złe”, a w czwartki - „Kabaret. Super Show Dwójki” i „Ojciec Mateusz”. Trzecia była TVP1 (różne audycje; 6,92 proc.), a czwarty - Polsat („Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, „Ninja Warrior Polska”, „Komisarz mama”, „Przyjaciółki” i filmy fabularne; 6,54 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był drugi.

grafika

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji właśnie zakończonej edycji teleturnieju wyniosły 62,99 mln zł. Rok temu wynosiły one 63,16 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuba-wojewodzki-31-sezon-ogladalnosc-tvn-mateusz-damiecki-marcin-dubiel,7170076212291713a ##

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"