SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter
array(5) {["Article"]=>array(10) {["id"]=>string(5) "70240"["gallery"]=>string(1) "0"["author_id"]=>NULL["title"]=>string(21) "Microsoft z Digg"["forum_topic_id"]=>NULL["sum_rating"]=>string(1) "0"["rates"]=>string(1) "0"["date"]=>string(19) "2007-07-27 01:18:00"["disable_comments"]=>string(1) "0"["comment_count"]=>string(1) "0"}["Category"]=>array(3) {["group_id"]=>string(1) "3"["id"]=>string(3) "176"["slug"]=>string(19) "reklama-internetowa"}["Group"]=>array(2) {["name"]=>string(8) "Internet"["slug"]=>string(8) "internet"}["comment_pagination"]=>string(0) ""["Comment"]=>array(0) {}}

Microsoft z Digg

Koncern Microsoft Corp. zawarł porozumienie, na mocy którego będziewyłącznym dostawcą reklam w serwisie Digg.com.

Digg.com jest serwisem tworzonym przez jego użytkowników. Newsyw nim zamieszczane podlegają ocenie użytkowników, od których liczbygłosów zależy miejsce danej informacji w hierarchii serwisu.Digg.com zyskał sobie nawet miano sztandarowego przykładu strony wstylu Web 2.0. Według firmy badawczej Hitwise, jest on najczęściejodwiedzaną stroną z informacjami technologicznymi w sieci. Korzystaz niej ponad 17 milionów internautów miesięcznie.

Dzięki umowie, Microsoft zastąpił Google na miejscu dostawcyreklam dla Digg.com. Obie strony zawarły trzyletnią umowę, którazacznie obowiązywać w najbliższych tygodniach. Szczegóły finansoweporozumienia nie zostały ujawnione. Wpływ na decyzję właścicieliDigg.com miała rekomendacja ze strony serwisu społecznościowegoFacebook, z którym Microsoft ma zawarte podobne porozumienie.

To nie jedyna inicjatywa koncernu z Redmond na rynku reklamyinternetowej. Obecnie czeka on na sfinalizowanie wartego 6miliardów dolarów zakupu firmy aQuantive Inc.

Dołącz do dyskusji: Microsoft z Digg

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl