„Megatransporty” hitem TVN Turbo. Premiery programu ogląda 114 tys. widzów, a niedzielne powtórki - 141 tys.
Nowy program TVN Turbo „Megatransporty” ogląda średnio 114 tys. widzów. Jeszcze większą widownię gromadzą niedzielne powtórki produkcji, które śledzi 141 tys. osób.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Megatransporty1.jpg)
Cykl „Megatransporty” na antenie TVN Turbo pokazywany jest w czwartki o godz. 22.15, począwszy od 1 września br. Średnia widownia dziewięciu dotąd pokazanych odcinków programu (do 27 października) wyniosła 114 tys. osób, co przełożyło się na 1,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez TVN.
Największą popularnością do tej pory zgromadził odcinek z 13 października br. Oglądało go 182 tys. osób.
Oglądalność premier odcinek po odcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | |||
Data | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
2016-09-01 | 133 433 | 1,23% | 109 837 | 2,24% |
2016-09-08 | 82 661 | 0,81% | 49 358 | 1,12% |
2016-09-15 | 86 085 | 0,78% | 71 608 | 1,44% |
2016-09-22 | 115 031 | 1,06% | 103 292 | 2,15% |
2016-09-29 | 123 640 | 1,12% | 89 288 | 1,81% |
2016-10-06 | 81 697 | 0,70% | 54 835 | 1,08% |
2016-10-13 | 181 776 | 1,54% | 142 117 | 2,78% |
2016-10-20 | 138 424 | 1,24% | 106 617 | 2,14% |
2016-10-27 | 87 165 | 0,76% | 53 856 | 1,05% |
Średnio: | 114 227 | 1,03% | 86 474 | 1,76% |
Jeszcze większą popularnością cieszą się powtórki programu, pokazywane w niedziele o 12.15. W okresie od 4 września do 23 października br. śledziło je średnio 141 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,47 proc. udziału w 4+ i 2,20 proc. w 16-49.
Oglądalność niedzielnych powtórek odcinek po odcinku
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
2016-09-04 | 138 621 | 1,46% | 104 078 | 2,63% |
2016-09-11 | 155 886 | 1,83% | 80 292 | 2,45% |
2016-09-18 | 155 347 | 1,56% | 113 042 | 2,75% |
2016-09-25 | 50 488 | 0,57% | 32 068 | 0,89% |
2016-10-02 | 141 569 | 1,59% | 75 286 | 2,08% |
2016-10-09 | 172 147 | 1,68% | 102 334 | 2,36% |
2016-10-16 | 181 823 | 1,64% | 122 299 | 2,70% |
2016-10-23 | 128 999 | 1,31% | 61 713 | 1,55% |
Średnio: | 141 027 | 1,47% | 86 587 | 2,20% |
Dla porównania pokazywany niemal w tym samym paśmie (w czwartki o godz. 22.00) drugi sezon programu o podobnej formule „Polscy Truckersi” na antenie Discovery Channel, po ośmiu odcinkach (tj. wyemitowanych w okresie od 8 września do 27 października br.) śledzi średnio 101 tys. widzów, co przekłada się odpowiednio na 0,86 proc. i 1,28 proc. udziału.
„Megatransporty” to program, który pokazuje od kulis polskich kierowców, którzy na co dzień pracują za kółkiem kilkutonowych ciężarówek i przewożą ponadgabarytowe ładunki. Jego bohaterowie zmagają się z nietypowym ekwipunkiem, niebezpiecznymi trasami i wymagającymi klientami.
Udział TVN Turbo w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 0,50 proc.
Dołącz do dyskusji: „Megatransporty” hitem TVN Turbo. Premiery programu ogląda 114 tys. widzów, a niedzielne powtórki - 141 tys.
Chcę oba!
Chcę oba!