Media Data Mind zajmie się obsługą mediową spółki Fines
Należący do Grupy OMD dom mediowy Media Data Mind wygrał konkurs na porównanie ofert operatora bankowego Fines.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/mediadatamindlogo655.png)
Anna Karpińska, kierownik marketingu Fines podaje, że o zwycięstwie MDM w tym postępowaniu zadecydowało strategiczne podejście do realizacji celów kampanii.Nie podaje liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.
Marka Fines Operator Bankowy, po zbudowaniu sieci 330 placówek franczyzowych zdecydowała się postawić na szerokie budowanie świadomości marki oraz świadczonych usług.
Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o szerokim wachlarzu pożyczkodawców w ofercie Fines oraz szeregu ułatwień w samym procesie wzięcia pożyczki korzystając z usług operatora.
Kampania wystartowała 19 listopada i zaplanowana została w głównych oraz niszowych stacjach tv, jak również w internecie.
Działania online zaplanowała i zakupiła agencja Digital Resolution (z portfolio OMD). Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Directors przy ścisłej współpracy z działem marketingu Fines.
Media Data Mind, który rozpoczął działalność w październiku br. Powstał w miejsce działających dotychczas agencji Easy Media i PHD. W ub. tygodniu ruszyła kampania Tax Care, przy obsłudze której również pracował Media Data Mind.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.
Dołącz do dyskusji: Media Data Mind zajmie się obsługą mediową spółki Fines