SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

McDonald’s partnerem „Minecraft: Film”

McDonald’s ogłosił partnerstwo z “Minecraft: Film” i nowy zestaw w ofercie. Jego rozpikselowany unboxing odbędzie się już 2 kwietnia. 
 

McDonald’s globalnie jest symbolem popkultury, który stanowi nieodłączną część świata filmów, muzyki i mody. Jego kultowe złote od lat pojawiają się w hitowych serialach, teledyskach największych gwiazd czy ikonicznych produkcjach kinowych. 

Teraz marka wkracza na wielki ekran w “Minecraft: Film”, którego premierę zaplanowano na 4 kwietnia. Partnerstwo polega na tym, że świat filmu przeniesiono do restauracji. 

– McDonald's to marka, która jest blisko swoich gości, wsłuchując się w ich głosy. To właśnie nasi oddani fani kształtują obecność złotych łuków w popkulturze i inspirują nas do ekscytujących partnerstw, w tym do najnowszego z "Minecraft: Film". Fani Minecraft przez lata zapraszali nas do swojego uniwersum w świecie gry, a my postanowiliśmy pójść w ślad za ich głosem i razem z nimi budować rozpikselowaną rzeczywistość. Odblokowaliśmy tryb kreatywności, a kolejnym poziomem, na który wskoczymy już 2 kwietnia, jest nowy zestaw w ofercie McDonald's. Fani złotych łuków i uniwersum Minecraft, będą mogli go zbudować według własnego pomysłu, tak jak w grze – mówi Maciej Kuś, marketing manager McDonald’s Polska.

Nowy zestaw będzie miał premierę 2 kwietnia. Na gości McDonald’s czeka również specjalny  merch oraz wyjątkowe gadżety, które będzie można wygrać w aplikacji McDonald’s. 

W ramach kampanii zaplanowano działania marketingowe obejmujące m.in. social media, influencer marketing, media online oraz reklamę OOH. Za strategię i kreację odpowiada agencja DDB. Planowanie i zakup mediów powierzono domu mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication.

Dołącz do dyskusji: McDonald’s partnerem „Minecraft: Film”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl