Mały Głód wraca do kampanii Danio
Po dwóch latach przerwy do reklam Danio (Danone) wraca brand hero Mały Głód. Kampanię pod hasłem „Pysznio, smacznio, Danio” przygotowała agencja Feeders.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/64f6bae3c80c3_danio-nowareklama-655.png)
Mały Głód przez kilkanaście lat był bohaterem reklam marki Danio. Postać ostatni raz pojawiała się w kampanii brandu we wrześniu 2021 roku.
Celem nowej kampanii jest ugruntowanie świadomości szerokiego portfolio produktów Danio, dostępnych nie tylko w różnych smakach, ale również w wielu formatach. Działania będą realizowane wielokanałowo, od września do grudnia 2023 roku.
Wraca Mały Głód
Spot reklamowy to taneczny teledysk, w którym wykorzystano dobrze znany utwór zespołu The Offspring „Pretty fly”. To właśnie do tej melodii stworzono tekst, podkreślający benefity serków homogenizowanych Danio.
Kampania jest realizowana m.in. w telewizji, nośnikach digitalowych, takich jak VOD i mediach społecznościowych, w kinach, radiu oraz punktach sprzedaży.
– Stworzyliśmy kampanię mającą wyrazisty, mocny charakter, która przenosi konsumentów do znanego i lubianego świata marki. Danio to nie tylko charakterystyczny świat, ale także smaczne połączenie twarożku i śmietanki, które gwarantuje kremowość serka. Jest to szczególnie cenione przez konsumentów, tak samo jak możliwość wygodnego sięgnięcia po produkt, który może być dobrą odpowiedzią na potrzebę sięgnięcia po pożywną przekąskę w ciągu dnia – podkreśla Izabela Makowiecka, starszy kierownik marki Danio w grupie spółek Danone.
Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Feeders, planowanie i zakup mediów Mediacom, a produkcję spotu Ones Production.
Dołącz do dyskusji: Mały Głód wraca do kampanii Danio