„Malowanie nabiera kolorów” w kampanii Beckers od Saatchi & Saatchi
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept kreatywny oraz realizację materiałów nowej kampanii pod hasłem „Malowanie nabiera kolorów” dla marki farb Beckers. Współpraca jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/top/666850415ac49_beckers-frame.png)
Kampania promuje kolekcję plamoodpornych farb Beckers Designer Colour. W myśl idei kreatywnej, dzięki farbom Beckers każdy może poczuć radość z malowania, której trudno będzie sobie odmówić. Bogata gama kolorystyczna kolekcji sprawia, że malowanie nabiera kolorów.
Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała koncepcję kreatywną kampanii oraz realizację materiałów. Kampania obejmuje telewizję - spot 30-sekundowe oraz dwa spoty 15-sekundowe, a także materiały do kampanii digital.
Reżyserem filmu jest Filip Bartczak, za produkcję odpowiada Papaya Films. Postprodukcją zajął się Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe. Za planowanie i zakupów mediów odpowiada Arena Media.
Dołącz do dyskusji: „Malowanie nabiera kolorów” w kampanii Beckers od Saatchi & Saatchi