Madogz autorem kampanii Canephron opartej na modułowym wideo
Ruszyła kampania reklamowa leku bez recepty Canephron. Za ideę kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja Madogz.
W najnowszej kampanii opartej na autorskim formacie modular video, lek wspomaga strażaczki w gaszeniu ich osobistych pożarów.
Centralną część kampanii leku Canephron stanowi wideo osadzone w konwencji dialogu pomiędzy dwiema strażaczkami — młodszą i drugą, bardziej doświadczoną komendantką — na temat uciążliwych i dotykających większości kobiet problemów z układem moczowym. Strażaczki różni wiek, ale łączy ten sam problem.
– Modułowe wideo to rozwiązanie pozwalające na optymalizację kosztów przy jednoczesnej maksymalizacji efektów marketingowych. Tego typu kampanie stają się coraz bardziej popularne, ponieważ wpisują się w sposób odbioru informacji przez target grupę i pozwalają uprawiać spójny, wielokanałowy storytelling. Budujemy konsekwentną i szeroką narrację marki, która rozlewa się na wiele kanałów komunikacji – mówi Tomasz Pastuszka, creative director w Madogz, agencji odpowiedzialnej za ideę kreatywną kampanii i produkcję materiałów wideo.
Na potrzeby kampanii powstał 30–sekundowy spot, trzyminutowe wideo oraz 5 skrótów przeznaczonych do emisji na platformie YouTubie oraz w social mediach.
Dołącz do dyskusji: Madogz autorem kampanii Canephron opartej na modułowym wideo