„Ready anytime” w reklamach batonów Lion 2GO (wideo)
Trwa kampania reklamowa wprowadzonych do sprzedaży pod koniec ub.r. batonów Lion 2GO (produkowanych przez Nestlé Polska). Jest realizowana pod hasłem „Ready anytime”.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Lion2go-spot655.png)
Bohaterem reklam jest znudzony chłopak, którego go aktywności nie przekonują wiadomość od kolegi, okrzyk trenera ani cheerleaderki. Dopiero kęs batonu Lion 2GO sprawia, że chłopak nabiera ochoty i energii do jazdy na deskorolce i gry w koszykówkę. Kampania podkreśla, że promowane batony zawierają orzechy ziemne, żurawinę i rodzynki.
Batony Lion 2GO zostały wprowadzone do sprzedaży pod koniec ub.r. w dwóch wersjach smakowych: z orzeszkami i czekoladą. Są pozycjonowane jako produkty bardziej premium niż standardowy wariant batonów Lion.
Aktywności reklamujące Lion 2GO obejmują m.in. telewizję, internet oraz punkty sprzedaży.
Dział prasowy Nestlé Polska nie odpowiedział na nasze pytania o szczegóły kampanii. Za obsługę firmy w zakresie planowanie i zakupu mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Ready anytime” w reklamach batonów Lion 2GO (wideo)