Łaciate z nową kampanią od GPD Agency & Film Studio
GPD Agency & Film Studio przygotowały nową odsłonę komunikacji marki Łaciate (Mlekpol). Kampania pod hasłem „Łaciate zasady” wystartowała 5 września i jest kontynuacją ubiegłorocznej komunikacji marki.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/64f7712f1e028_LACIATE_mlekpol_134025_kreacje_z_miastami_OOH_WROCLAW_120x180_skala_1-4_2023-08-10_10-54-10_report655.jpg)
GPD Agency współpracuje z marką Łaciate w kategorii mleka UHT i masła od 2021 roku i w tym czasie zrealizowało m.in. loterię konsumencką i kampanię pod hasłem „Wszyscy lubią Łaciate”.
Przy tegorocznej kampanii GPD odpowiada za cały proces strategiczno-kreacyjny oraz produkcyjny, w tym za strategię, koncept kreatywny, scenariusze spotów reklamowych, przygotowanie materiałów OOH, digital oraz opracowanie całego planu komunikacji na rok 2023.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/images/2013/imagesnew/LACIATE-mlekpol-134025-kreacje-z-miastami-OOH-TORUN-600x300-2023-08-10-10-37-10-report655-64f7707f455df.jpg)
W ramach komunikacji OOH „Łaciate zasady” w największych polskich miastach pojawiły się dedykowane billboardy - w każdym mieście z innym hasłem.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/images/2013/imagesnew/LACIATE-mlekpol-134025-kreacje-z-miastami-OOH-POZNAN-120x180-Stroer-2023-08-10-10-54-28-report655-64f770be2987b.jpg)
Spoty reklamowe 30 i 15 s., łączące świat wirtualny z realnym (rzeczywiste plenery i wirtualne postaci animowane), powstały w całości w GPD Film Studio.
Dołącz do dyskusji: Łaciate z nową kampanią od GPD Agency & Film Studio