SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kubuś wprowadza na rynek nowy smak

Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię wprowadzającą na ryneknowego Kubusia o smaku bananowo-cytrynowym w limitowanej wersji.

Kampania startuje na początku czerwca i będzie miała miejsce wtelewizji.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dommediowy ZenithOptimedia.

kubus

Przedstawiciele klienta: Adam Mikołajczyk
Przedstawiciele agencji: Małgorzata Tereszczenko, Anna Ząbkiewicz,Bolesław Michalski
Dyrektor kreatywny: Agnieszka Niska
Dyrektor artystyczny: Jolanta Gorczyńska, Ryszard Szozda
Copywriter: Michal Łągiewka.

Dołącz do dyskusji: Kubuś wprowadza na rynek nowy smak

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
ZAMKNIJNr 1 w mediach

Bezpłatny newsletterWirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Rejestrując się u nas dostajesz:

    • darmowy newsletter z codzienną porcją wiadomości
    • oferty pracy
    • monitoring mediów
    • informacje o awansach i roszadach personalnych
    • wywiady, opinie, analizy
    • case study
    • zapowiedzi konferencji i szkoleń
    • konkursy