„Kuba Wojewódzki” stracił 143 tys. widzów, ale TVN nadal liderem. Powstanie kolejny sezon

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 812 tys. osób, o 143 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu nadal był liderem rynku telewizyjnego zarówno w 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 11,55 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Kuba Wojewódzki” stracił 143 tys. widzów, ale TVN nadal liderem. Powstanie kolejny sezon
Kuba Wojewódzki, fot. TVN

Premierowe odcinki 29. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 22.30, w okresie od 1 września do 24 listopada br. Program oglądało średnio 812 tys. osób, co zapewniło stacji 9,77 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 12,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,39 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 972 tys. widzów. Wyemitowany został 6 października br., a gościli w nim Marcin Perchuć oraz Dagmara Kaźmierska.

Trzecie miejsce - 924 tys. oglądających - zajęła finałowa emisja serii, która jednocześnie była 400 odcinkiem „Kuby Wojewódzkiego”. Gośćmi w programie byli aktor Michał Żurawski i artystka Natasza Urbańska.

grafika

W porównaniu do emitowanej rok temu 27. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 143 tys. osób. Wówczas program oglądało średnio 955 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 11,29 proc. w 4+, 15,40 proc. w 16-49 oraz 13,39 proc. w 16-59. 

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuba-wojewodzki-wspolnik-janusz-palikot-piwo-z-olejow-z-konopi-przyjazne-panstwo,7170448306693761a ##

TVN w paśmie nadawania programu Jakuba Wojewódzkiego nadal był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas gł. serial „Czerwona królowa” i filmy fabularne, co przełożyło się na 7,14 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 5,55 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Magazyn Ekspresu Reporterów” i „Ocaleni”; 3,28 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN miał dużą przewagę nad swoimi głównymi konkurentami.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych przy jesiennych odcinkach talk-show wyniosły 11,55 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Kolejny sezon show "Kuba Wojewódzki" w lutym

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuba-wojewodzki-konrad-stachurski-agencja-influencer-marketing,7170755631876225a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]