SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,97 mln widzów debiutu „Kowalscy kontra Kowalscy”, 1,41 mln - „Pięknych i bezrobotnych” i 838 tys. - „Design Dream”

Pokazane w sobotę wieczorem w Polsacie pierwsze dwa odcinki nowego serialu „Kowalscy kontra Kowalscy” oglądało średnio 1,97 mln widzów. Nadany tego samego dnia debiut „Pięknych i bezrobotnych” miał 1,36 mln osób, a wyemitowany dzień później pierwszy odcinek „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” śledziło 838 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

„Kowalscy kontra Kowalscy”; fot. Polsat„Kowalscy kontra Kowalscy”; fot. Polsat

W sobotę, 6 marca br. o godz. 20.05 i 20.35 Polsat pokazał pierwsze dwa odcinki nowego serialu „Kowalscy kontra Kowalscy”. Średnia widownia tych emisji wyniosła 1,97 mln osób. Przełożyło się to na 13,73 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,14 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Pierwszy odcinek przyciągnął przed telewizory 1,82 mln widzów, a drugi - 2,13 mln.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków produkcji obejrzało średnio 3,04 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 947 tys., a w 16-59 - 1,60 mln). Spośród poszczególnych emisji większy zasięg wygenerował drugi odcinek.

Komediowy serial „Kowalscy kontra Kowalscy” przedstawia losy dwóch rodzin, które teoretycznie łączy tylko to samo nazwisko. Jak czytamy w opisie produkcji „choć żyją w dwóch zupełnie innych światach oraz dzieli ich wykształcenie, status społeczny i finansowy, priorytety, styl życia, to nagle, jedna wiadomość sprawi, że staną się sobie bliżsi, niż można to sobie wyobrazić”.

Ekranowe małżeństwa tworzą Piotr Adamczyk i Marieta Żukowska oraz Wojciech Mecwaldowski i Katarzyna Kwiatkowska. Ich synowie zagrani przez Patryka Cebulskiego i Jakuba Zdrójkowskiego starają o względy Eli, czyli Wiktorii Gąsiewskiej. Obsadę dopełniają m.in.: Paweł Wawrzecki, Mikołaj Cieślak, Bartosz Obuchowicz i Joanna Orleańska.

Za scenariusz i reżyserię serialu „Kowalscy kontra Kowalscy” odpowiada Okił Khamidov.

1,41 mln widzów debiutu „Pięknych i bezrobotnych”

Tego samego dnia o 21.05 i 21.35 Polsat pokazał pierwsze dwa odcinki kolejnej serialowej nowości - „Piękni i bezrobotni”. Debiut obu odcinków miał średnio 1,41 mln widzów, co dało odpowiednio 10,22 proc., 8 proc. i 9,55 proc. udziału.

Pierwszy odcinek „Pięknych i bezrobotnych” śledziło 1,60 mln osób, a drugi - 1,22 mln.

Głównymi bohaterami 12-odcinkowego serialu „Piękni i bezrobotni” są przyrodni bracia: Romek (w tej roli Robert Górski) i Gwidon (Mikołaj Cieślak), którzy w każdym odcinku starają się zarobić na spłatę kredytu wykonując różne prace. Jak czytamy w opisie, „Piękni i bezrobotni” to „gorzko-słodki serial komediowy pełen doskonałych odniesień do otaczającej nas rzeczywistości. Serial opowiada o ludziach upokarzanych przez system, którzy się nie poddają. W każdym odcinku bohaterowie serialu szukają sposobów, żeby odwrócić swój los”.

W produkcji obok znanych z m.in. „Ucha prezesa” Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka występują Wojciech Kalarus i Anna Karczmarczyk. W każdym odcinku pojawiają się nowe postaci, w które wcielają się: Marta Żmuda Trzebiatowska, Katarzyna Zielińska, Magdalena Stużyńska-Brauer, Grzegorz Wons, Andrzej Nejman, Mariusz Jakus, Paulina Holtz, Joanna Kurowska czy Aneta Todorczuk-Perchuć.

Nowy serial Polsatu realizowany jest przez Jake Vision DGA Studio w koprodukcji z IZK. Producentem wykonawczym serialu jest Dorota Kośmicka-Gacke i Jan Kępiński z Jake Vision. Za reżyserię serialu odpowiadają Kristoffer Rus i Grzegorz Kuczeriszka, a autorami scenariusza są wspomniani wyżej Robert Górski i Marek Baranowski.

838 tys. widzów „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”

Dzień później o 17.40 w Polsacie wystartował nowy program wnętrzarski „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”. Średnia widownia pierwszego odcinka produkcji wyniosła 838 tys. widzów, co dało odpowiednio 6,24 proc., 6,83 proc. i 6,85 proc. udziału.

W każdym odcinku programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” w Polsacie sześciu projektantów wnętrz ma zadanie stworzyć projekt pomieszczenia jak najbardziej dopasowanego, pod względem funkcji i stylu, do wymagań bohaterów odcinka. Projekty mają być odpowiedzią na zmiany zachodzące w życiu tych osób.

Ich prace ocenia jury w składzie Jakub Szczęsny oraz Anna Cybulska. Show prowadzi piosenkarka Anna Wyszkoni.

Partnerem reklamowym programu jest Ikea. Za realizację programu odpowiada Rochstar. Projekt jest oparty na licencji zagranicznej.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,97 mln widzów debiutu „Kowalscy kontra Kowalscy”, 1,41 mln - „Pięknych i bezrobotnych” i 838 tys. - „Design Dream”

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ben
Tylko Kowalscy się obronili
odpowiedź
User
XY
Wynik Kowalskich super, ale pozostałych 2 nowości już dość przeciętny
odpowiedź
User
Seriale
Podobały mi się oba seriale, choć widać gigantyczną różnice budżetu na korzyść Kowalskich. Serial Górskiego przyjemny ale widzów kabaretów nie przyciągnie, raczej rozdrażni, bo to nie humor z cyklu chłop się za babę przebrał albo udając pijanego.
odpowiedź