');const id = jQuery(this).attr('rel');if(jQuery.cookie('cp_'+id)){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;}else{jQuery.ajax({url: '/forums/add_plus/',type: 'POST',cache: false,data: 'post_id='+id,error: function(){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;},success: function(d){if(d!==''){ob.text('');ob.text(d);jQuery.cookie('cp_'+id, '1', { expires: 365, path:'/' });} else {ob.html(clicktmp);}comment_block=0;}});}return false;});jQuery('a.minus').click(function(){if(comment_block===1){return false;}comment_block=1;const ob = jQuery(this);const clicktmp = jQuery(this).html();jQuery(this).html('');const id = jQuery(this).attr('rel');if(jQuery.cookie('cp_'+id)){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;}else{jQuery.ajax({url: '/forums/add_minus/',type: 'POST',cache: false,data: 'post_id='+id,error: function(){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;},success: function(d){if(d!==''){ob.text('');ob.text(d);jQuery.cookie('cp_'+id, '1', { expires: 365, path:'/' });} else {ob.html(clicktmp);}comment_block=0;}});}return false;});$("a.reply").on("click",function (e) {e.preventDefault();const comment = $(this).closest('div.comment-item');const text = comment.find(".comment-text").data('raw-comment');const nick = comment.find(".user-name").html();const commentInput = $("#comment-text");commentInput.focus();commentInput.val('[quote="'+nick+'"]'+text+"[/quote]");$("#comment-button").trigger("click");});});
Dołącz do dyskusji: Kompania Piwowarska wybrała 11 agencji do obsługi BTL-owej
Pewnie będą robić wewnętrzne konkursy i agencje będą się biły jak głupie, a zdecyduje cena.
No powiedzcie, nie mam racji?
A z tych agencji to tylko Data i IQ mają ugruntowaną pozycję, inne to nawet dopiero co powstałe twory.
Albo będzie tak, że skoro jest 10 marek - to przypada mniej więcej jedna marka per agencja albo, jak tłumaczy p. Aleksandra - dana agencja będzie odpowiadać za to, w czym ma najlepsze kompetencje (jedna od komunikacji, druga od shoppera, kolejne od produkcji, hostess, konkursów itp).
Ponieważ koszty naprawy "obsługi" przez pseudoagencje i utracone udziały znacząco przewyższają koszty współpracy z dobrą agencją - cena przy pierwotnym wyborze agencji to teraz bardziej decyduje na bazarku w Raszynie. Tak to się odbywa w wielu korporacjach.
A co do agencji - jak być poszukał - to wiele z tych agencji istnieje już trochę dłużej na rynku (choćby nairobia, która wcześniej nazywała się sales force 1), a w większości znajdują się w nich ludzie, którzy doświadczenie zdobywali przez lata w innych agencjach, więc staż agencji niewiele ma tu znaczenia.
Podsumowując jack ham - nie masz racji.