');const id = jQuery(this).attr('rel');if(jQuery.cookie('cp_'+id)){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;}else{jQuery.ajax({url: '/forums/add_plus/',type: 'POST',cache: false,data: 'post_id='+id,error: function(){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;},success: function(d){if(d!==''){ob.text('');ob.text(d);jQuery.cookie('cp_'+id, '1', { expires: 365, path:'/' });} else {ob.html(clicktmp);}comment_block=0;}});}return false;});jQuery('a.minus').click(function(){if(comment_block===1){return false;}comment_block=1;const ob = jQuery(this);const clicktmp = jQuery(this).html();jQuery(this).html('');const id = jQuery(this).attr('rel');if(jQuery.cookie('cp_'+id)){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;}else{jQuery.ajax({url: '/forums/add_minus/',type: 'POST',cache: false,data: 'post_id='+id,error: function(){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;},success: function(d){if(d!==''){ob.text('');ob.text(d);jQuery.cookie('cp_'+id, '1', { expires: 365, path:'/' });} else {ob.html(clicktmp);}comment_block=0;}});}return false;});$("a.reply").on("click",function (e) {e.preventDefault();const comment = $(this).closest('div.comment-item');const text = comment.find(".comment-text").data('raw-comment');const nick = comment.find(".user-name").html();const commentInput = $("#comment-text");commentInput.focus();commentInput.val('[quote="'+nick+'"]'+text+"[/quote]");$("#comment-button").trigger("click");});});
Dołącz do dyskusji: Klienci sieci kablowych i komórkowych chcą prostych modeli opłat i spersonalizowanych ofert
Ogólnie chodzi mi o to, żeby w ramach stałej, z góry umówionej ceny, móc sobie wyrzucać i dodawać okresowo kanały. Sprawdzać. Próbować.
1.Wprowadzić samodzielnie komponowane przez klienta pakiety kanałów i ustalanie cen nie w oparciu o typ/markę kanałów, ale o ich ilość, np. 5kan.-10zł/mies., 10kan.-20zł/mies., 20kan.-40zł/mies.,itd. Stałe ceny pakietów, niezależnie od tego czy klient wybrał TVPiS 1 i TVPiS 2, czy HBO/Cinemax.
2.Nie narzucać klientowi sprzętu, z jakiego ma korzystać - poszerzyć wybór dekoderów, dodać urządzenia także niezależnych producentów, udostępniać na życzenie klienta moduły CAM (również do usługi multiroom).
3.Usprawnić obsługę klienta, szczególnie na infolinii. Zmniejszyć biurokrację, konstruować klarowne i przejrzyste regulaminy.
4.Poszerzyć ofertę usług VOD.
5.Dodać funkcję odtwarzacza plików z podłączonego nośnika USB (dekodery Polsatu).