Klaudia Brzeska i Marta Kierszka w Value Media
Do zespołu strategii Value Media (Group One) dołączyły dwie nowe osoby - Klaudia Brzeska w roli business integration managera oraz Marta Kierszka jako strategy manager. Ich dołączenie oznacza rozszerzenie kompetencji strategicznych agencji.
![Klaudia Brzeska, Marta Kierszka](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/65ef36e47aee8_KlaudiaBrzeskaMartaKierszka.jpg)
Klaudia Brzeska dołączyła do zespołu Value Media jako business integration manager. Od ponad 11 lat związana jest z branżą mediową. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach mediowych Zenith i Mindshare oraz w agencji danowo-technologicznej Yotta, będącej częścią grupy Publicis.
W Value Media jej rolą będzie położenie większej wagi na rozwój technologii, analityki i badań w codziennych rekomendacjach agencji, tak by pomagać klientom w podejmowaniu świadomych decyzji biznesowych, marketingowych i komunikacyjnych.
Marta Kierszka do zespołu Value Media dołączyła w roli strategy managera. Z branżą mediową związana jest od 2015 roku. W tym czasie pracowała dla takich agencji jak ZenithOptimedia Group, Media Republic, Mindshare Poland, czy Wavemaker.
W zakresie jej kluczowych kompetencji znajduje się obszar trendów i zainteresowań konsumenckich, zachowania zakupowe konsumentów i skalowanie efektywności biznesowej w komunikacji. Rozwinięcie tych obszarów będzie także jednym z kluczowych procesów skierowanych do klientów Value Media w obszarze ich biznesu.
Klaudia Brzeska oraz Marta Kierszka będą raportować do Natalii Załęckiej, chief business officer, która do zespołu Value Media dołączyła w tym samym czasie.
Dołącz do dyskusji: Klaudia Brzeska i Marta Kierszka w Value Media