Karol Kilon: z Publicis Media do Mediabrands
Karol Kilon dołączył do zespołu grupy Mediabrands (należą do niej m.in. takie agencje, jak Inititaive, U2, Reprise). Objął stanowisko head of commercial investment.
fot. LinkedIn![fot. LinkedIn](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/KarolKilon655.jpg)
![fot. LinkedIn](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/KarolKilon655.jpg)
Kilon odpowiada m.in. za rozwój biznesu agencji należących do Mediabrands.
Przez ostanie lata związany był z polskim oddziałem Publicis Groupe. Przed dołączeniem do Mediabrands pracował - przez ponad 4 lata - jako digital trading manager w Publicis Media (należą do niej agencje mediowe, m.in. Starcom, Spark Foundry, Zenith).
Przedtem, w latach 2014-2018 był zatrudniony w domu mediowym Starcom, m.in. jako business integration manager.
W latach 2011-2014 pracował natomiast w grupie ClickAd, m.in. jako performance marketing specialist.
Był też media plannerem w Mastermind.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Karol Kilon: z Publicis Media do Mediabrands