SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

K2 wprowadza na rynek nową markę Bols Platinum

Agencja K2 wygrała przetarg firmy CEDC International, w wyniku którego zajmie się wprowadzeniem na rynek nowej, limitowanej wersji wódki Bols Platinum - Magma. Będzie to czwarta marka z portfolio tej firmy pod opieką K2.

Nowa marka w portfolio CEDC trafiła do sprzedaży w październiku tego roku. Działania komunikacyjne rozpoczęły się w poniedziałek 23 października od aktywacji konsumenckiej „Wyprawa Magma”. Jest to kolejny element platformy komunikacyjnej „Załoga Bols: Odwaga. Emocje. Przyjaźń.” Główną nagrodą w konkursie jest wyprawa na Islandię, której przewodnikiem będzie Andrzej Bargiel – biegacz górski i himalaista.

Agencji K2 powierzono przygotowanie całościowej strategii działań komunikacyjnych, obsługę social mediów (Facebook, Instagram) oraz stworzenie strony na Facebooku. Zakup kampanii w mediach społecznościowych powierzono agencji mediowej K2 Media.

K2 zajmuje się obsługą w mediach społecznościowych trzech innych brandów z portfolio Cedc International - Żubrówki Białej, Żubrówki Czarnej oraz Żubrówki Bison Grass. Dla brandu Bison Grass od połowy 2016 roku agencje z grupy K2 realizują działania w ramach platformy „Połącz dwie natury”.

Dołącz do dyskusji: K2 wprowadza na rynek nową markę Bols Platinum

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl