SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Jazda po wygraną” promuje zupy Vifon (wideo)

Trwa loteria „Jazda po wygraną” promująca zupy orientalne Vifon (Tan-Viet International). Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiada agencja Nano (wcześniej BTL Point Group).

W prowadzonej od początku maja loterii „Jazda po wygraną” należy kupić zupę Vifon i przesłać kod z opakowania SMS-em lub zarejestrować go na stronie internetowej vifon.pl. Do wygrania są m.in. telefony BlackBerry, rowery, konsole Xbox 360 i kamery, a nagrodą główną jest samochód KIA Sportage.


Loterię - zaplanowaną do końca sierpnia - wspierają działania reklamowe w telewizji (TVN, Polsat i kanały z pakietu At Media) oraz internecie (m.in. mailing). Zaprojektowaniem promocyjnych opakowań zup Vifon, kreacją i produkcją reklam oraz przygotowaniem odpowiedniej wersji serwisu vifon.pl zajęła się agencja reklamowa Nano, która do niedawna funkcjonowała pod nazwą BTL Point Group (więcej o tym rebrandingu). Firma zdobyła to zlecenie w przetargu.

Dołącz do dyskusji: „Jazda po wygraną” promuje zupy Vifon (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
imięnazwisko
dobry Boże, widzisz i nie grzmisz
odpowiedź
User
Kamil
jak coś wygram to się wielce uraduję
odpowiedź
User
Gocha
Totalna lipa!
wysłałam BARDZO DUŻO KODÓW i zero wygranej!
odpowiedź