1,4 i 1,8 mln widzów pierwszych odcinków „Jaka to melodia?” z udziałem Norbiego
Pokazany w sobotę wieczorem w TVP1 pierwszy odcinek teleturnieju „Jaka to melodia?” z udziałem Norbiego oglądało średnio 1,38 mln widzów. Następnego dnia program śledziło 1,77 mln osób - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
W sobotę, 1 września br. o godz. 17.30 TVP1 pokazała pierwszy odcinek odświeżonego teleturnieju „Jaka to melodia?”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 1,38 mln osób. Przełożyło się to na 17,90 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,14 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 2,45 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 637 tys., a w 16-59 - 972 tys.).
Dzień później o 18.30 telewizyjna Jedynka wyemitowała drugi odcinek teleturnieju, którego średnia widownia w 4+ wyniosła 1,77 mln widzów (RCH - 2,94 mln). Przełożyło się to na 15,90 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 9,49 proc. w grupie 16-49 oraz 11,33 proc. w grupie 16-59.
Dla porównania, średnia widownia „Jaka to melodia?” w całym sezonie 2017/2018 wyniosła 1,86 mln osób. Teleturniej dał TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja była trzecia. Wpływy z reklam wyniosły 44,60 mln zł.
„Jaka to melodia?” w nowej odsłonie, Norbi zastąpił Roberta Janowskiego
„Jaka to melodia?” jest obecna w TVP1 od 21 lat. Dotychczas gospodarzem programu był Robert Janowski, a realizacją zajmowała się firma Media Corporation.
Publiczny nadawca wraz z początkiem tego sezonu zdecydował się odświeżyć teleturniej, na co nie chciał się zgodzić Janowski. Tym samym nowym gospodarzem programu został piosenkarz Norbert Dudziuk, szeroko znany jako Norbi.
![](TVP_konferencjaJesien2018_150.png)
„Jaka to melodia?” zyskała nową scenografię i oprawę graficzną. W wydaniach od poniedziałku do piątku będą brać udział pojedynczy zawodnicy, w soboty odbywać się będą drużynowe bitwy na hity, natomiast w niedziele w muzycznych starciach widzowie zobaczą gości specjalnych. Weekendowe wygrane zostaną przeznaczone na cele charytatywne Caritas Polska.
Kolejne odcinki programu będzie można oglądać od poniedziałku do soboty godz. 17.30 oraz w niedziele 18.30.
Producentem wykonawczym programu jest teraz ZPR Media.
Dołącz do dyskusji: 1,4 i 1,8 mln widzów pierwszych odcinków „Jaka to melodia?” z udziałem Norbiego