Isobar przygotuje kampanię promocyjną Radia Zet
Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar wygrała przetarg na realizację kampanii promocyjnej dla Radia Zet należącego do Eurozetu.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/RadioZET-logo655.png)
Isobar będzie odpowiadał za strategię, kreację oraz egzekucję we wszystkich kanałach tradycyjnych i internetowych planowanej kampanii Radia Zet.
Szczegółów na jej temat ani agencja ani stacja obecnie nie podają. Podobnie - nie ujawniają pozostałych uczestników przetargu. Wiadomo jedynie, że Isobar będzie pracować dla Eurozetu projektowo.
Ostatnią kampanię reklamową Radia Zet, realizowaną w ub.r. z okazji jubileuszu rozgłośni przygotowała agencja Ars Thanea.
Według badania Radio Track od marca do maja br. udział Radia ZET w rynku radiowym pod względem słuchalności wyniósł 13,9 proc.
Radio ZET
Dołącz do dyskusji: Isobar przygotuje kampanię promocyjną Radia Zet
To jest twoje zdanie jakoś inne rozgłośnie mają tam aplikacje i śmigają moim zdaniem Windows Phone jest zaraz po IOS bo Android to szmelc zresztą Google ma wprowadzić coś nowego .