Nowy iPhone 13 Pro i jego zalety w kampanii "Hollywood in Your Pocket" (wideo)
Pod hasłem "Hollywood in Your Pocket" rozpoczęła się kampania reklamowa promująca najnowszy model Apple iPhone 13 Pro. Przygotowała ją agencja TBWA Media Arts Lab.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/iphone13proreklama655.png)
Kilka dni temu odbyła się premiera nowego iPhone 13 Pro firmy Apple. Właśnie ruszyła kampania promująca ten model hasłem "Hollywood in Your Pocket".
W spotach zaprezentowane możliwości, jakie daje ten smartfonem m.in. poprzez zaprezentowanie scen z filmów akcji nim kręconych.
Pokazano np. mężczyznę uciekającego przed gangsterami z mieszkania na klatkę schodową. Ten po krótkiej walce wyskakuje przez okno. Wtedy widz zauważa, że okno jest dekoracją. W tle widać reżysera i operatora z iPhone’em.
Dalej w spocie można zobaczyć sceny z planów filmów: science-fiction, wojennego, dramatu miłosnego oraz westernu.
W reklamie chodzi o pokazanie, że nowy iPhone 13 Pro jest wyposażony w zupełnie nowy tryb kinowy, który pozwala przenieść ostrość z pierwszego planu na tło, 3-krotny zoom optyczny, zaawansowaną wydajność w słabym świetle, wideo makro, zaawansowaną stabilizację i nagrywa w ProRes.
Oprócz spotu, Apple zabiera widzów za kulisy z iPhonem 13 Pro, reżyserką Kathryn Bigelow i nominowanym do Oscara operatorem Greigiem Fraserem.
Spot przygotowała agencja TBWAMedia Arts Lab. Wyreżyserowała go Kathryn Bigelow, dwukrotna laureatka Oscara za film „Hurt Locker. W pułapce wojny”.
Dołącz do dyskusji: Nowy iPhone 13 Pro i jego zalety w kampanii "Hollywood in Your Pocket" (wideo)