SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ING reklamuje się jako bank przyjazny nowym firmom

ING Bank Śląski promuje w nowej kampanii „Rok księgowości za 0 zł” ofertę promocyjną dla nowych firm. Akcję przygotowały Brain i Mullen Lowe Media Hub.

Według danych Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, w styczniu tego roku połowa firm założonych w bankach została otwarta w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski oferuje zdalny proces rejestracji działalności gospodarczej, w którym prosto i szybko można założyć firmę i konto za jednym razem. Bank dodatkowo proponuje „Rok księgowości za 0 zł” dla przedsiębiorców, którzy założą firmę w aplikacji Moje ING.

- Z ING, w niecały rok od udostępnienia usługi, firmę założyło ponad 6000 przedsiębiorców, z czego w styczniu br. aż ponad 1000 - powiedział Wojciech Widenka, dyrektor Centrum Agile odpowiedzialny za segment przedsiębiorców w ING Banku Śląskim.

Ofertę od 10 do 29 lutego promuje billboard sponsorski, emitowany w telewizji. Przygotowały go Brain (kreacja) i Mullen Lowe Media Hub (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: ING reklamuje się jako bank przyjazny nowym firmom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
ZAMKNIJNr 1 w mediach

Bezpłatny newsletterWirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Rejestrując się u nas dostajesz:

    • darmowy newsletter z codzienną porcją wiadomości
    • oferty pracy
    • monitoring mediów
    • informacje o awansach i roszadach personalnych
    • wywiady, opinie, analizy
    • case study
    • zapowiedzi konferencji i szkoleń
    • konkursy