ING pyta w nowej reklamie "Co daje nam wolność?"
ING w nowej kampanii reklamowej, promującej konto oszczędnościowe, skłania do refleksji nad tym co daje nam wolność? Akcję przygotowały Brain, Gong, Mullen Lowe Media Hub.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/ing-wolność-655.jpg)
Najnowsza kampania ING promuje konto oszczędnościowe. Wsparciem kampanii są oferty specjalne na koncie oszczędnościowym - 4% w skali roku, przez 3 miesiące od założenia konta oszczędnościowego. „Bonus na start” przeznaczony jest dla klientów, którzy jeszcze z ING nie oszczędzają, bank przygotował ofertę promocyjną z oprocentowaniem 4% przez 3 miesiące, dla kwot poniżej 200 000 zł.
![](ing-młodzi-150.jpg)
„OKO Bonus” to oferta dla klientów, którzy już z ING oszczędzają, bank przygotował nową edycję oferty promocyjnej „OKO Bonus”, z oprocentowaniem 4% przez 3 miesiące, dla nowych środków do 200 000 zł.
- Więcej możliwości oznacza większą łatwość i elastyczność w odnalezieniu się w dzisiejszych czasach i związaną z tym wolność wyboru. I to właśnie wolność jest motywem przewodnim naszej najnowszej kampanii oszczędności - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Kampania „Co daje nam wolność” obejmuje telewizję, Internet (digital i Social Media).
Kreację przygotowały Brain i Gong. Media zaplanował Mullen Lowe Media Hub.
Dołącz do dyskusji: ING pyta w nowej reklamie "Co daje nam wolność?"