Inea w kampanii promuje nowy wizerunek. „Bądź In” (foto)
Wielkopolska sieć kablowa Inea rozpoczęła kampanię reklamową, w której podkreśla, że jest jeszcze bliższa ludziom i otwarta na potrzeby klientów. Działania obejmują m.in. telewizję, radio, prasę, outdoor, kina oraz internet.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Badz_In_Inea_billboard_655.jpg)
Kampanię poprzedziła dwutygodniowa akcja teaserowa na billboardach realizowana pod nowym hasłem "A Ty jesteś In?". Jarosław Pijanowski, członek zarządu ds. marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w Inea, tłumaczy, że słowo „in” ma oznaczać podłączenie do „najlepszej rozrywki, telewizji oraz najszybszego internetu”. We właściwej odsłonie kampanii pojawia się zmodyfikowane hasło „Bądź in”.
W ofercie dla rodzin Inea promuje pakiet usług - telewizję HD, internet i telefon w cenie 99,90 zł miesięcznie. Studentom zaoferowała internet do 150 Mb/s za 69,90 zł, a seniorom telewizję w cenie 29,90 zł.
Kampania reklamowa obejmuje: outdoor, prasę, radio, kina, spoty reklamowe w lokalnej telewizji (WTK i Lech TV), internet (w tym media społecznościowe) oraz działania w salonach sprzedaży Inea. Jest realizowana w dziewięciu miastach Wielkopolski (m.in. Poznań, Konin, Luboń i Września) i będzie trwała do końca 2015 roku.
Za przygotowanie kreacji odpowiada poznańska agencja 23Heroes. Media zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group. Działania w mediach społecznościowych realizuje VMR.
Operator kablowy Inea ma obecnie ok. 200 tys. klientów.
Dołącz do dyskusji: Inea w kampanii promuje nowy wizerunek. „Bądź In” (foto)