Grupa Skanska reklamuje budowę warszawskiego osiedla Holm House
Ruszyła kampania Grupy Skanska, promująca ofertę nowych mieszkań na warszawskim osiedlu Holm House. Za akcję odpowiada Codemedia.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Codemedia_Skanska_655.jpg)
Kampania obejmuje nośniki OHH, radio oraz digital (display i mailing). Celem akcji jest dotarcie do potencjalnych klientów z informacją o rozpoczęciu sprzedaży drugiego etapu osiedla Holm House na warszawskim Mokotowie – w ofercie 220 mieszkań w trzech nowych budynkach.
Dom mediowy Codemedia odpowiada za planowanie i zakup mediów outdoor, radio i digital. Za koordynację prac offline odpowiada Sylwia Duda, natomiast online - Anna Naparty.
Kreacje przygotowała agencja zewnętrzna - jej nazwy Skanska nie zdradza.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Grupa Skanska reklamuje budowę warszawskiego osiedla Holm House