„Groszki szczęścia” w loterii na 15-lecie sklepów Groszek
Startuje loteria zdrapkowa z okazji 15-lecia sieci sklepów Groszek. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Groszki szczęścia na 15-lecie!”, obsługuje agencja marketingowa Smolar.
W ramach promocji zdrapkę otrzymuje się za jednorazowe zakupy w sklepie Groszek o wartości minimum 15 zł (bez uwzględnienia wyrobów tytoniowych i alkoholi innych niż piwo), w tym przynajmniej jednego produktu od kilkudziesięciu partnerów akcji. Maksymalnie można za to otrzymać trzy zdrapki.
Loteria rozpoczęła się 1 września i potrwa do końca października. Jej obsługą zajmuje się agencja marketingowa Smolar.
Akcję będą wspierać działania reklamowe w Radiu ZET oraz w prasie („Fakt” i „Super Express”) oraz samych sklepach Groszek (plakaty, naklejki, banery). Kreacją spotów zajęła się firma Nieustraszeni Łowcy Dźwięków, a reklam graficznych - agencja Smolar. Za planowanie i zakup mediów we własnym zakresie odpowiada Eurocash, właściciel sieci Groszek.
Dołącz do dyskusji: „Groszki szczęścia” w loterii na 15-lecie sklepów Groszek