SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gorenje klientem 38 Content Communication

Marka Gorenje, producent sprzętów dużego i małego AGD, dołączyła w kwietniu do grona klientów 38 Content Communication. Agencję wyłoniono w przetargu.

Shutterstock.comShutterstock.com

Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji PR, prowadzenie biura prasowego, obsługę testów produktów oraz koordynację współpracy z influencerami i blogerami.

Za działania operacyjne odpowiadać będzie dedykowany zespół specjalistów.

W portfolio klientów 38 Content Communication znajdują się takie marki jak: Accor, Grupa Atlas, Bausch Health, ElectroMobility Poland, SM Mlekpol, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Klimatu czy Iron Mountain Polska.

Dołącz do dyskusji: Gorenje klientem 38 Content Communication

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
ZAMKNIJNr 1 w mediach

Bezpłatny newsletterWirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Rejestrując się u nas dostajesz:

    • darmowy newsletter z codzienną porcją wiadomości
    • oferty pracy
    • monitoring mediów
    • informacje o awansach i roszadach personalnych
    • wywiady, opinie, analizy
    • case study
    • zapowiedzi konferencji i szkoleń
    • konkursy