Gadka Szmatka z Superprzyjacielem - kampania promocyjna oferty 36i6
Kilka dni temu wystartowała niestandardowa kampania promocyjnamłodzieżowej oferty na kartę 36i6 w serwisie społecznościowymMojaGeneracja.pl. Użytkownicy serwisu mają możliwość połączenia sięw pary Superprzyjaciół na 24 godziny.
Przez dwa tygodnie trwania kampanii użytkownicy Mojej Generacjimogą połączyć się w parę Superprzyjaciół z wybranym przez siebieużytkownikiem. Połączona na dobę para otrzymuje zmieniony wyglądswoich profili oraz możliwość wzajemnego dodania wpisu do swychblogów lub wstawienia zdjęć do galerii, a także przyznania sobietzw. Mega Plusa.
Także strona główna serwisu została zaadaptowana - pojawiła sięna niej niestandardowa, spersonalizowana reklama wyświetlającaawatar i nick zalogowanego użytkownika oraz jednego z jegoznajomych.
Kampanię zaplanował dom mediowy Universal McCann, za częśćgraficzną odpowiada agencja Point of View, a całość zaimplementowałzespół programistów GG.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Gadka Szmatka z Superprzyjacielem - kampania promocyjna oferty 36i6