Influencerzy w nowej edycji „Festiwalu Pizzy” promują Pizza Hut (wideo)
Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Festiwal Pizzy”. Celem akcji z udziałem influencerów: Mamiko, Karola Paciorka i Karola Lewandowskiego jest promocja pizz ze stałej oferty oraz nowych, inspirowanych smakami świata.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/PizzaHut-Festiwalpizzy655.jpg)
Nowa odsłona „Festiwalu Pizzy” potrwa do 27 lutego. Jej celem jest promocja pizz ze stałej oferty oraz nowych, inspirowanych smakami świata.
„Festiwal Pizzy” odbywa się rokrocznie od 2010 roku. W tym roku do współpracy zaproszono znanych influencerów: Mamiko, Karola Paciorka oraz Karola Lewandowskiego, autora bloga Busem Przez Świat, którzy wesprą działania marki. W trakcie trwania festiwalu, co dwa tygodnie pojawiają się trzy nowe smaki pizzy. Każdy smak będzie prezentowany przez wybranego influencera. Na stronie festiwalpizzy.pl klienci pizzerii mogą obserwować zmieniające się menu w restauracjach oraz zdobyć kody na darmowy napój w postaci Wielkiej Dolewki poprzez oddanie głosu.
Agencja Deloitte Digital jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, produkcję materiałów digital i BTL. Za przygotowanie spotu odpowiada dom produkcyjny Bomaye, a za kampanię mediową (planowanie i zakup mediów) dom mediowy MediaDirection (OMD). Deloitte Digital odpowiada również za koordynację pomiędzy podmiotami.
Kampania obejmuje działania zarówno w mediach tradycyjnych, jak i internetowych. W ramach akcji powstaną cztery spoty telewizyjne oraz materiały in-store. Prowadzone będą działania w social media i kampania display.
W wyniku wygranego wiosną przetargu agencja Deloitte Digital zajmuje się m.in. opracowywaniem strategii projektów komunikacyjnych oraz obsługą działań dla wszystkich kanałów komunikacji di-gitalowej marki Pizza Hut, w tym także dla mediów społecznościowych, takich jak Facebook, In-stagram, Twitter.
Dołącz do dyskusji: Influencerzy w nowej edycji „Festiwalu Pizzy” promują Pizza Hut (wideo)