Feeders Agency uruchamia agencję influencer marketingową
Feeders Agency startuje z agencją influencer marketingową - Feeders Creators. Nowa agencja stawia na jakościową kreację i efektywność działań w duchu co-create. Jej influencer marketing managerowie współpracują z działem kreatywnym i strategią Feeders Agency oraz twórcami internetowymi.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/top/6744a6963c39a_feeders.jpg)
Feeders Creators ma wprowadzić nową jakość na polskim rynku influencer marketingu. Tworzone przez nich treści mają na celu nie tylko realnie wpływać na zaangażowanie konsumentów, ale i wzmocnić relację odbiorców z marką. Nowa struktura powstaje z potrzeby rozszerzenia podejścia, które zdobyło uznanie stałych klientów Feeders Agency.
- Od ponad dwóch lat realizujemy angażujące, efektywne i nagradzane kampanie influencerskie dla naszych stałych klientów (m.in. doceniane co roku na Effie kampanie dla Old Spice, czy nagrodzony w tym roku dwiema statuetkami “Młodszy specjalista ds. Ż” dla Żywca). Patrząc na dynamikę wzrostu działu influencer marketingu w Feedersach, zdecydowaliśmy się na odważny krok w postaci wyjścia z naszą ofertą szeroko w rynek. Oferujemy unikalne połączenie doświadczonych influencer managerów z topowym działem kreacji Feeders. Dzięki temu połączeniu klienci mogą liczyć na zupełnie świeże podejście do swoich strategii influencerskich. – mówi Kuba Sagan, co-founder Feeders Agency.
Nowe standardy współpracy
Feeders Creators ma wyznaczać nowe standardy współpracy między markami, a twórcami internetowymi. Zamiast tradycyjnego briefowania twórców, kreatorzy razem z agencją pracują nad konceptami kreatywnymi, co ma umożliwić markom tworzenie bardziej autentycznych i angażujących kampanii.
- Co-creation to proces kreatywny, w który chcemy jeszcze bardziej zaangażować influencerów, oferując naszym partnerom unikalne rozwiązania, które będą realnie rezonować z ich odbiorcami. Pokazujemy naszym klientom, że otwartość i zaufanie do twórców, a także oddanie im wolności kreatywnej, prowadzą do zaskakujących efektów, które przerastają oczekiwania i wymykają się tradycyjnie rozumianym KPI. – mówi Zuza Mielczarska, influencer marketing managerka.
Zespół Feeders Creators tworzą influencer marketing managerowie i specjaliści, wspierani przez dedykowany dział client service & project management Feeders Agency, który dba o płynny przebieg kampani na każdym z jej etapów. Agencja wkrótce powiększy swoje grono o kolejne kreatywne talenty. Na czele Feeders Creators stoją doświadczeni specjaliści: Zuza Mielczarska i Jakub Deka.
Dołącz do dyskusji: Feeders Agency uruchamia agencję influencer marketingową