SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Różne potrzeby, jedno rozwiązanie” w kampanii farb Dekoral Clean & Color (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa farb Dekoral Clean & Color (produkowanych przez PPG Deco Polska). Akcja jest realizowana pod hasłem „Różne potrzeby, jedno rozwiązanie”.

W spocie pokazywani są ludzie w różnym wieku i na zupełnie innych etapach życia: mama z małym dzieckiem, para 40-latków, mama z nastolatkiem i starsze małżeństwo. Wszystkie te osoby korzystają z farb Dekoral Clean & Color. Reklama pokazuje niebanalne zestawienia kolorów wnętrz, które można uzyskać przy użyciu tych farb.

Akcja jest prowadzona pod hasłem „Różne potrzeby, jedno rozwiązanie”. - Każdy z nas kieruje się podczas zakupów zupełnie innymi motywacjami i oczekiwaniami. Dobrym rozwiązaniem w tym przypadku jest zastosowanie jednego produktu, który dzięki swoim właściwościom, takim jak chociażby plamoodporność czy bezpieczeństwo dla alergików, odpowiada na różne potrzeby - opisuje Aldona Slapa-Nowacka, brand manager marki Dekoral.

Kampania zaczęła się 16 kwietnia i potrwa do końca lipca. Jest prowadzona w telewizji, obejmuje kanały główne (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4) oraz tematyczne (Discovery, Discovery World, Discovery Science, Animal Planet, TVN24 i TVN Style).

Dołącz do dyskusji: „Różne potrzeby, jedno rozwiązanie” w kampanii farb Dekoral Clean & Color (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
ZAMKNIJ Nr 1 w mediach

Bezpłatny newsletterWirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Rejestrując się u nas dostajesz:

    • darmowy newsletter z codzienną porcją wiadomości
    • oferty pracy
    • monitoring mediów
    • informacje o awansach i roszadach personalnych
    • wywiady, opinie, analizy
    • case study
    • zapowiedzi konferencji i szkoleń
    • konkursy