SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dzieciaki mają taniej w Pizza Hut

Od 6 grudnia br. restauracje Pizza Hut na stałe wprowadzają nową Kartę Menu ze specjalną ofertą dla dzieci

Pycha Zestawy to najnowsza propozycja restauracji Pizza Hut przeznaczona dla najmłodszych klientów. Do każdego z zestawów dołączany jest prezent-niespodzianka (zestaw kredek, kolorowanek i naklejek). Otrzyma go każde dziecko w wieku 7-12 lat. To pierwsza stała promocja Pizza Hut kierowana do tego segmentu klientów.

Pizza Hut to miejsce szczególnie cenione i odwiedzane przez rodziny wraz z dziećmi. Obecnie ponad 40 proc. gości odwiedzających restauracje pod "czerwonym daszkiem" stanowią właśnie tego typu konsumenci. Przewiduje się, że udział ten może jeszcze wzrosnąć. Celem najnowszej promocji jest budowanie przyszłej grupy lojalnościowej wśród najmłodszych klientów, a także wzrost sprzedaży.

"Najmłodsi to dla Pizza Hut bardzo ważna grupa konsumentów - mówi Katarzyna Marczyk, Marketing Manager Pizza Hut - Chcemy, żeby po wizycie w naszych restauracjach wynosili jedynie pozytywne i miłe skojarzenia. Nasza najnowsza promocja ma pomóc w osiągnięciu tego celu."

Promocję opracowała firma Synergy Marketing Partners, należąca do Nova Communication Group.

Dołącz do dyskusji: Dzieciaki mają taniej w Pizza Hut

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl