Dzieci w roli dorosłych reklamują Osiedle Cytrusowe i Nowy Horyzont od Euro Styl (wideo)
Trójmiejski deweloper Euro Styl rozpoczął kampanię promującą Osiedle Cytrusowe oraz Osiedle Nowy Horyzont. Za realizację spotu reklamowego odpowiedzialny był dom produkcyjny Garage 58.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/EuroStyl-spot-dzieci655.png)
Spot reklamowy “Poważna sprawa” zrealizowano z dużym przymrużeniem oka, dlatego zaangażowano do niego dzieci. Firma chciała w ten sposób zaszczepić w odbiorcach odrobinę dziecięcej radości i przekonać ich, że zakup nowego mieszkania może się kojarzyć z dobrą zabawą i ekscytacją, mimo, że jest niezwykle poważną sprawą.
Za produkcję reklamy odpowiadał dom produkcyjny Garage 58.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Dzieci w roli dorosłych reklamują Osiedle Cytrusowe i Nowy Horyzont od Euro Styl (wideo)