Dziadek do orzechów po wygranym przetargu pracuje dla ING Banku Śląskiego
Agencja reklamowa Dziadek do orzechów wygrała przetarg na przygotowanie cyklu filmów dotyczących ekologicznych inicjatyw podejmowanych przez ING Bank Śląski.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/ing-dziadekdorzechów-655.jpg)
Pierwsze odcinki cyklu #INGdlaEKO można już obejrzeć na YouTube. Każdy z filmów będzie traktował o nieco innym temacie - wszystko jednak będzie obracało się wokół ekologii i finansów. Do udziału w projekcie zaproszono Karola Wójcickiego - dziennikarza naukowego i miłośnika astronomii, który występuje w każdym odcinku w roli prowadzącego.
Dziadek do orzechów jest odpowiedzialny za strategię, koncept kreatywny oraz nadzór nad produkcją cyklu. Realizacją filmów zajmuje się Impact Production.
- Bardzo cieszymy się, że to nam powierzono realizację cyklu, bo także w agencji wierzymy, że bycie eko się po prostu opłaca - zarówno nam, jak i planecie - mówi Ewelina Kotarska, account manager w agencji Dziadek do orzechów.
Dołącz do dyskusji: Dziadek do orzechów po wygranym przetargu pracuje dla ING Banku Śląskiego