Druga edycja „Warsaw Shore” już wiosną
MTV Polska już w wiosennej ramówce pokaże drugą edycję reality-show „Warsaw Shore”, którego pierwsza seria zapewniła stacji rekordowo wysoką oglądalność. Kanał właśnie zaczyna castingi na uczestników show.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Warsaw_Shore_655.jpg)
MTV Polska na razie nie precyzuje, kiedy konkretnie ruszy emisja drugiej edycji „Warsaw Shore”. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Odachowska, communications manager właściciela tej stacji Viacom International Media Networks, tłumaczy, że zależy to m.in. od tego, ile osób zgłosi się do udziału w show i jak długo potrwają castingi. - Przy pierwszej edycji było ponad tysiąc chętnych, więc żeby się z nimi spotkać odwiedziliśmy kilka miast, a finał castingu był w Warszawie. Teraz najprawdopodobniej odbędzie się to podobnie - opisuje Odachowska.
Producentem wykonawczym programu, tak samo jak przy pierwszej edycji, będzie Golden Media Polska.
Najprawdopodobniej w drugiej edycji show wystąpi część uczestników z pierwszej odsłony programu, być może nawet wszyscy. Wtedy osoby wybrane w castingach zostaną do nich dołączone i program będzie mieć większą obsadę. Nie zdecydowano jeszcze, gdzie będzie się rozgrywać akcja drugiej serii (pierwszą nagrano w podwarszawskim domu i stołecznych klubach).
Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV Polska, podkreśla, że stacja zdecydowała się na drugą edycję formatu w związku z „ogromnym zainteresowaniem widzów i świetnymi wynikami oglądalności” jego pierwszej odsłony.
Pierwsza edycja „Warsaw Shore” była emitowana w MTV Polska od 10 listopada ub.r. do 2 lutego w niedziele o godz. 23. Program oglądało średnio 178 tys. osób, zapewniając stacji 2,26 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 3,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - kilkukrotnie więcej niż udziały innych kanałów muzycznych w tym paśmie (zobacz szczegóły). W styczniu br. emisję „Warsaw Shore” zaczęły oddziały MTV w Niemczech, Szwajcarii, Holandii, Danii, rejonie Flandrii oraz Norwegii, Szwecji i Finlandi.
>>> „Warsaw Shore” to najniższa forma sztuki telewizyjnej (opinie)
„Warsaw Shore” to polska wersja amerykańskiego „Jersey Shore”. Reality-show opowiada o grupie młodych ludzi, którzy przez miesiąc mieszkają razem i bawią się w klubach.
Dołącz do dyskusji: Druga edycja „Warsaw Shore” już wiosną