Dr Gerard dołącza do klientów agencji Carat
Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę marki Dr. Gerard na polskim rynku.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/top/66e97b9149557_drgerard.png)
Zespół agencji będzie odpowiedzialny za budowanie angażującej marki parasolowej Dr Gerard. Pierwsza umowa została zawarta do końca roku
- Wybraliśmy agencję Carat do obsługi naszej marki w Polsce, ponieważ oferta zaproponowana przez Carat wyróżniła się świetną strategią, doświadczeniem i nieszablonowym podejściem zespołu do realizacji działań i postawionych celów – komentuje Vlatka Jurčić z Dr Gerard.
Dentsu współpracuje już z Adam Foods w Hiszpanii.
- Wierzymy, że zespół Carat będziemy mógł być częścią przyszłego sukcesu tej marki na rodzimym rynku. Możliwość wymiany wiedzy i doświadczenia z hiszpańskim zespołem dentsu, z pewnością przełoży się na wygenerowanie jak największych wzrostów dla dr Gerard w Polsce – podsumowuje Karolina Karaś, business development director, dentsu Polska.
Dołącz do dyskusji: Dr Gerard dołącza do klientów agencji Carat