„Dobre Rady” na czele miesięczników poradnikowych. Magazyn „Cała Ty” z dużym spadkiem
W październiku 2014 roku pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych należała do „Dobrych Rad”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Kobieta i Życie”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Dobrych Rad” (Grupa Burda) w październiku 2014 roku wyniosła 349 235 egz. W porównaniu do października 2013 roku zwiększyła się ona o 1,11 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął miesięcznik „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 315 340 egz., po wzroście o 2,59 proc. - największym w zestawieniu.
Ostatnia pozycja na podium należała do „Świata Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy zmalał o 3,38 proc. do 294 298 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 30,34 proc., odnotował magazyn „Cała Ty” (Phoenix Press), który spadł z miejsca szóstego na siódme. Sprzedaż ogółem tego tytułu w październiku ub.r. wyniosła 130 271 egz.
Wirtualnemedia.pl |
październik |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Dobre Rady |
500 000 |
349 235 |
349 235 |
530 000 |
345 403 |
345 403 |
Kobieta i Życie |
409 988 |
315 340 |
315 340 |
419 847 |
307 379 |
307 379 |
Świat Kobiety |
399 943 |
294 298 |
294 298 |
419 956 |
304 577 |
304 577 |
Poradnik Domowy |
395 180 |
269 383 |
268 383 |
414 360 |
299 457 |
299 457 |
Claudia |
337 974 |
194 181 |
194 031 |
395 757 |
228 647 |
228 557 |
Olivia |
224 949 |
134 640 |
134 640 |
249 948 |
150 122 |
148 992 |
Cała Ty |
240 000 |
130 271 |
130 271 |
495 000 |
187 021 |
187 021 |
W październiku 2014 roku w porównaniu do września 2014 roku prawie wszystkie miesięczniki poradnikowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska) - było to 21,31 proc.
Z kolei jedyny wzrost, wynoszący 3,28 proc., odnotowały „Dobre Rady”.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
październik |
wrzesień |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Dobre Rady |
500 000 |
349 235 |
349 235 |
500 000 |
339 553 |
338 153 |
Kobieta i Życie |
409 988 |
315 340 |
315 340 |
434 959 |
340 691 |
340 691 |
Świat Kobiety |
399 943 |
294 298 |
294 298 |
414 913 |
308 501 |
308 501 |
Poradnik Domowy |
395 180 |
269 383 |
268 383 |
443 060 |
341 082 |
341 082 |
Claudia |
337 974 |
194 181 |
194 031 |
351 871 |
231 859 |
231 859 |
Olivia |
224 949 |
134 640 |
134 640 |
229 963 |
144 073 |
144 073 |
Cała Ty |
240 000 |
130 271 |
130 271 |
254 000 |
149 459 |
149 459 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Dobre Rady” na czele miesięczników poradnikowych. Magazyn „Cała Ty” z dużym spadkiem