Nietypowa akcja „Newsweeka”. Czytelnicy wybiorą okładkę
Po raz pierwszy w historii tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) to subskrybenci zdecydują, jaką okładkę będzie miało wydanie tytułu. Głosowanie dotyczy wielkanocnego numeru pisma, wybierać można spośród trzech propozycji.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/newsweekokladkinawielkanoc2023-655.jpg)
„Zazwyczaj działa to tak: dyrektor artystyczna dostaje informacje, co znajdzie się w numerze, przygotowuje propozycje okładek, a grono redaktorskie, a czasem tylko naczelny, wybiera projekt. Bardzo często dopinamy temat na ostatnią chwilę” - przyznaje na łamach Newsweek.pl redaktor naczelny tygodnika Tomasz Sekielski.
![](nagroda_toranska_2022-150.jpg)
„Tym razem ma być inaczej. Chcemy wsłuchać się w głos naszych subskrybentek oraz subskrybentów i pozwolić Wam wybrać” - dodaje.
Tylko do jutra można wybierać okładkę wielkanocnego @NewsweekPolska. Głosować można tu ⬇️ https://t.co/yB0oLcxPtC
— Michał Szadkowski (@miszowaty) March 30, 2023
Subskrybenci Newsweek.pl mogą wybrać jedną z trzech dostępnych propozycji. Projekty przygotowała dyrektor artystyczna tytułu Magdalena Mamajek-Mich. Współtworzyli je regularnie współpracujący z „Newsweekiem” Kasia Kozakiewicz, Paweł Kuczyński i Joanna Rusinek.
Okładkę można wybrać do piątku 31 marca. Wydanie pojawi się w sprzedaży w najbliższy poniedziałek 3 kwietnia.
„Newsweek Polska” w ub.r. miał średnią sprzedaż wydania na poziomie 62 429 egz. (dane PBC).
Czytaj też: Krytyka tekstu „Newsweeka” o sfałszowanych wyborach. Tomasz Sekielski nie komentuje
Dołącz do dyskusji: Nietypowa akcja „Newsweeka”. Czytelnicy wybiorą okładkę