SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cezex po liftingu

Cezex największy polski dystrybutor papieru oraz tworzyw sztucznych dla reklamy, zmienił slogan firmowy towarzyszący logo firmy, które także zostało zmodyfikowane.

Dotychczasowe hasło: „Jesteśmy najbliżej” zastąpione zostało nowym: „Papier. Na czas”.

Firma istnieje od 17 lat i cieszy się bardzo dobrą rozpoznawalnością marki, co zostało wielokrotnie potwierdzone w badaniach rynkowych, przeprowadzanych na zlecenie Cezexu przez niezależne firmy ankietujące. Ostatnie badanie przeprowadzone w marcu 2006 roku wykazuje, że 70% drukarni w Polsce, pytanych o znane im hurtownie papieru, spontanicznie wymienia Cezex na pierwszym miejscu wśród hurtowni papieru.

   

„Cieszymy się bardzo z faktu, że nasi stali klienci oraz osoby związane z branżą papierniczą i poligraficzną bezbłędnie kojarzą nas z naszą podstawową działalnością – mówi Iwona Trochimczuk, dyrektor marketingu firmy Cezex. Jednakże branża nieustannie się rozwija, wciąż powstają nowe firmy i dlatego zależało nam na tym aby wszyscy nowi i potencjalni partnerzy naszej firmy odnaleźli w naszym firmowym sloganie informację o tym czym się zajmujemy i co charakteryzuje najlepiej specyfikę naszego działania. Dotychczasowe hasło „Jesteśmy najbliżej” powstało dla podkreślenia naszego ogólnopolskiego zasięgu oraz możliwości najszybszego dotarcia do klientów z jednego spośród naszych 13 biur handlowych i magazynów lokalnych. Obecnie nasza efektywność logistyczna, niezależnie od odległości, pozwala nam realizować potrzeby naszych klientów w sposób i w czasie w jakim sobie tego życzą.”

Przy okazji prac nad zmianą sloganu przeprowadzony został lifting logo firmy. Jerzy Muszalski z kanadyjskiej agencji PanoGraph Media zaproponował unowocześnienie i dostosowanie logotypu  do najnowszych trendów obowiązujących w branży. W dziedzinie projektowania logo zmierzają one do sprowadzenia znaku jak najbliżej prostych form graficznych. W przypadku firmy CEZEX modyfikacja logo jest wyraźnie zauważalna, choć smok nadal pozostaje głównym symbolem, towarzyszącym firmie w różnych wersjach od początku jej istnienia. Przemieszczenie stylizowanego rombu, w którym umieszczony jest znak firmowy i dodanie linii wyznaczających ryzę papieru skraca optycznie kształt logotypu, podkreślając jednocześnie profil działalności firmy i profesjonalizm jej działania. Dodatkowo skrócenie i przesunięcie hasła stworzyło spójny i konsekwentny obraz całości - podano w komunikacie.

Dołącz do dyskusji: Cezex po liftingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl