Centrum Edukacji Obywatelskiej ma nową identyfikację wizualną
Centrum Edukacji Obywatelskiej zaprezentowało nowy system komunikacji wizualnej. Ma ona odzwierciedlać strategię organizacji oraz pomóc odbiorcom zrozumieć jej działania.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/logoCEO-nowe-655.jpg)
Zmiany dotyczą logotypu Centrum Edukacji Obywatelskiej i powiązanej z nim identyfikacji. Organizacja wprowadziła do systemu komunikacji także 6 obszarów programowych odzwierciedlających zakres działania CEO. Każdy z obszarów w nowym systemie ma swój znak oraz kolor przewodni.
Grupy programowe, które znalazły się w nowym systemie komunikacji CEO, to: Pomagaj się uczyć, Angażuj obywatelsko, Odpowiadaj na globalne wyzwania, Otwieraj na kulturę, Wyjaśniaj politykę i Ucz otwartości.
Nowe logo CEO wraz z będącą jego pochodną identyfikacją wizualną utrzymane są w kolorach ciemnoniebieskim i turkusowym. Zastosowanie takiej palety ma podkreślać kluczowe atuty organizacji: wiedzę ekspercką i 26-letnie doświadczenie, a jednocześnie aktualność, praktyczny wymiar proponowanych rozwiązań i bezpośredniość w kontakcie ze szkołami z całej Polski.
Na górze: nowy logotyp CEO, na dole poprzednia wersja
Prace nad nową identyfikacją rozpoczęły się w roku 2019. W wyniku serii warsztatów i dyskusji powstały założenia dotyczące systemu oraz cech wizualnych poszczególnych jego elementów.
Po kilku miesiącach intensywnej pracy jesteśmy gotowi, by przedstawić Wam naszą nową identyfikację wizualną 🎉
Opublikowany przez Centrum Edukacji Obywatelskiej (CEO) Środa, 10 czerwca 2020
Za projekt odpowiadają RZECZYOBRAZKOWE.
Dołącz do dyskusji: Centrum Edukacji Obywatelskiej ma nową identyfikację wizualną