Bogdan Wenta reklamuje 'ubezpieczenia nowej generacji' UNIQA (wideo)
W telewizji rusza wizerunkowa kampania reklamowa firmy UNIQA. Twarzą akcji pod hasłem "Ubezpieczenia nowej generacji" jest Bogdan Wenta, trener reprezentacji Polski piłkarzy ręcznych.
Telewizyjna kampania reklamowa Grupy Ubezpieczeniowej UNIQA w startującej właśnie pierwszej fazie promuje wizerunek firmy jako partnera towarzyszącego każdemu klientowi na każdym etapie życia. W 30-sekundowym spocie pod hasłem "Ubezpieczenia nowej generacji" występuje Bogdan Wenta, trener reprezentacji Polski piłkarzy ręcznych. - Jego postać doskonale ilustruje wartości, takie jak pasja i profesjonalizm, z którymi identyfikuje się nasza firma" - wyjaśnia Piotr Wyraz, kierujący działem marketingu UNIQA. - Inwestycja w znane twarze sportu jest jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych w budowaniu naszego wizerunku - dodaje. W drugim etapie kampania obejmie 15-sekundowy spot przedstawiający wymierne korzyści finansowe dla klientów, którzy zdecydują się wykupić więcej niż jedno ubezpieczenie oferowane przez UNIQA.
Dołącz do dyskusji: Bogdan Wenta reklamuje 'ubezpieczenia nowej generacji' UNIQA (wideo)