Biegający chomik promuje internet stacjonarny i mobilny sieci Aster
Sieć kablowa Aster w poniedziałek 16 listopada br. wystartowała z kampanią reklamową szerokopasmowego dostępu do internetu stacjonarnego oraz usługi internetu mobilnego. W akcji wykorzystano kreację z biegającym na kołowrotku chomikiem.
- Kampania ma pokazać, że abonent usługi w Aster może korzystać z sieci bez przerwy. W domu dostęp do informacji zapewnia szerokopasmowy internet stacjonarny, z kolei poza domem, kiedy jesteśmy np. w podróży, komunikację ze światem umożliwia nam internet mobilny - wyjaśnia Beata Mazurkiewicz, kierownik komunikacji marketingowej w Aster.
Kampania obejmuje radio (Radio PiN, Radia Zielona Góra, Radia Złote Przeboje, Radia Wawa, Radio Eska i RMF Maxxx w Krakowie i Zielonej Górze), internet (Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl) oraz billboardy w miastach, gdzie Aster świadczy swoje usługi (frontlighty, backlighty i citylighty). W internecie prowadzony jest też konkurs, w którym wygrać można 10 modemów wraz z darmowym półrocznym abonamentem na pakiet Data L.
Kreacje do kampanii przygotowały agencje White Rabbit (reklama zewnętrzna, radio, prasa) oraz OS3 multimedia (internet). Za planowanie i zakup mediów odpowiadają U2 Media (reklama zewnętrzna, radio, prasa) i Value Media (internet).
Akcja potrwa do połowy grudnia br.
Wraz ze startem kampanii wprowadzono promocyjne warunki zakupu dostępu do internetu mobilnego. Usługę z pakietem 1 Gb danych (Data L) można nabyć już za 1 zł (jej cennikowy koszt to 59 zł).
Dołącz do dyskusji: Biegający chomik promuje internet stacjonarny i mobilny sieci Aster