Biedronka jak Lidl. Sieć wypuszcza kolekcję fanowską
Biedronka wprowadza na rynek kolekcję produktów ze swoim logotypem. Niedawno tego typu merch wypuścił na rynek Lidl.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/top/667973258509d_biedronka-kolekcja.png)
Biedronka Fan Collection trafił do sklepów 24 czerwca. Obejmuje nie tylko ubrania (koszulki, bieliznę) ale i okulary, klapki czy nerki i torby shopperki.
Zobacz: Oto jak Lidl i Biedronka odbijają sobie „wojnę cenową”. Dane zaskakują
Biedronka Fan Collection dostępna jest w kolorach czerwonym, żółtym i czarnym, nawiązując tym samym do charakterystycznej stylistyki sieci. Nowością są produkty ozdobione: logotypem, napisem „Biedronka” oraz wizerunkiem biedronki.
– W tym roku przygotowaliśmy ofertę w taki sposób, aby każdy znalazł dla siebie odpowiednią propozycję – zarówno pod kątem możliwości wyboru z wielu elementów, jak i przystępności cenowej – mówi Olga Limanowska, kupiec współodpowiedzialny za Biedronka Fan Collection.
Kolekcja zostanie wprowadzona na półki sklepowe 24 czerwca i będzie dostępna do wyczerpania zapasów. Towarzyszyć jej będzie kampania w mediach społecznościowych, współpraca z internetowymi twórcami oraz hip-hopowa piosenka stworzona specjalnie na tę okazję.
Biedronka po raz pierwszy wprowadziła kolekcję fanowską w 2022 roku. W tym sezonie do sklepów konkurencyjnego Lidla trafił autorski merch sieci.
Dołącz do dyskusji: Biedronka jak Lidl. Sieć wypuszcza kolekcję fanowską