BGŻ BNP Paribas z Michelle, Michałem i bumerangiem reklamuje „oszczędzający kredyt gotówkowy” (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu gotówkowego oferowanego przez BGŻ BNP Paribas. Akcję, której bohaterami jest symbolizująca bank para: Michelle i Michał, przygotowały agencja Publicis Poland i dom mediowy Havas Media.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/BGZBNPParibas-reklama-kredytbumerang655.png)
Kampania kredytu oferowanego przez BGŻ BNP Paribas pod nazwą Oszczędzający Kredyt Gotówkowy podkreśla, że spłacając go terminowo, klient może otrzymać 20 proc. zwrotu spłaconych odsetek (maksymalnie 760 zł w roku kalendarzowym). W reklamach symbolem tego zwrotu jest bumerang.
Bohaterami spotu są symbolizująca pracowników BGŻ BNP Paribas para bohaterów: Michelle i Michał. Klip jest utrzymany w stylistyce zwiastuna filmowego, tak samo jak poprzednie reklamy banku: wspierające jego start rynkowy oraz promujące Konto Aktywna Pensja.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Nowa akcja reklamowa zaczęła się 17 sierpnia i potrwa do 27 września. Obejmuje telewizję (spot, w wersji 30- i 5-sekundowej w 83 stacjach), radio (spot 30-sekundowy w 113 stacjach), internet i prasę.
Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: BGŻ BNP Paribas z Michelle, Michałem i bumerangiem reklamuje „oszczędzający kredyt gotówkowy” (wideo)