SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bella Hadid twarzą nowej kampanii biżuterii Swarovski

Nowa kampania marki Swarovski przybiera formę portretów supermodelki Belli Hadid w różnych odsłonach.

Sześć portretów Belli Hadid zaaranżowała dyrektor kreatywna Giovanna Engelbert, a sfotografował Mert Alas i Marcus Piggotti.

Każdy z portretów obramowany jest stylizowaną przysłoną z kolorowego kryształu Swarovski, która przybiera ośmiokątny kształt znany z logo marki i jej opakowań.

- Bella Hadid uosabia indywidualistyczną, sprzyjającą przeobrażeniom postawę, która charakteryzuje nowe globalne pokolenie. Jest postacią o wielu twarzach, która wymyka się wszelkim regułom i konformizmowi. Od stylu sportowego po wyrafinowaną elegancję, pozostaje tą samą dziewczyną — tą samą Bellą — pewną siebie i przekonującą. W tym sensie doskonale wręcz oddaje wartości marki Swarovski. Kryształy stanowią obecnie dynamiczny element naszej codziennej garderoby: stały się narzędziem podkreślania indywidualnego stylu w sposób, który może być tyleż swobodny, co wyszukany. Bella jest kryształowym przykładem tego sposobu myślenia - mówi Giovanna Engelbert, dyrektor kreatywna Swarovski.

Dołącz do dyskusji: Bella Hadid twarzą nowej kampanii biżuterii Swarovski

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
ZAMKNIJNr 1 w mediach

Bezpłatny newsletterWirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Rejestrując się u nas dostajesz:

    • darmowy newsletter z codzienną porcją wiadomości
    • oferty pracy
    • monitoring mediów
    • informacje o awansach i roszadach personalnych
    • wywiady, opinie, analizy
    • case study
    • zapowiedzi konferencji i szkoleń
    • konkursy