BBC planuje globalną kampanię reklamującą nowy „Top Gear”
BBC Woldwide przygotowuje się do globalnej kampanii promującej nową serię programu „Top Gear”. Do jej realizacji wybrała agencję Anomaly London.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/TopGear-prowadzacy2016-655.png)
BBC Worldwide, która jest producentem programu „Top Gear” zakończyła właśnie rozpoczęty pod koniec 2015 roku przetarg na przygotowanie kreacji globalnej kampanii nowej serii tego programu. Wybrała w nim agencję Anomaly London, nazw pozostałych uczestników przetargu nie ujawniła.
Kampania jest szykowana w związku z powrotem programu na antenę z nowymi prowadzącymi, którymi będą teraz Chris Evans i Matt Le Blanc. Start emisji zaplanowano na lato br.
W 2013 roku program „Top Gear” trafił do Księgi Rekordów Guinnessa jako najchętniej oglądany program tv.
Do ub.r. Jego głównym prowadzącym był Jeremy Clarkson, który jednak rozstał się z BBC po awanturze z producentem programu.
Dołącz do dyskusji: BBC planuje globalną kampanię reklamującą nowy „Top Gear”