SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter
array(5) {["Article"]=>array(10) {["id"]=>string(6) "112995"["gallery"]=>string(1) "0"["author_id"]=>string(6) "148819"["title"]=>string(33) "AT Media i MediaMind w IAB Polska"["forum_topic_id"]=>NULL["sum_rating"]=>string(1) "5"["rates"]=>string(1) "1"["date"]=>string(19) "2010-08-26 00:00:00"["disable_comments"]=>string(1) "0"["comment_count"]=>string(1) "0"}["Category"]=>array(3) {["group_id"]=>string(1) "3"["id"]=>string(3) "171"["slug"]=>string(6) "inne-8"}["Group"]=>array(2) {["name"]=>string(8) "Internet"["slug"]=>string(8) "internet"}["comment_pagination"]=>string(0) ""["Comment"]=>array(0) {}}

AT Media i MediaMind w IAB Polska

W połowie sierpnia do IAB Polska dołączyły firmy AT Media i MediaMind. Obecnie związek ma 143 członków.

At Media to dom sprzedaży mediów tematycznych obsługujący kanały telewizyjne i serwisy internetowe. W sieci firma reprezentuje reklamowo strony stacji telewizyjnych (disney.pl, disneyxd.pl, nick.com.pl, minimini.pl, zigzap.tv, axn.pl, axnscifi.pl i axncrime.pl) oraz witryny czasopism dziecięcych Egmontu (pluszakirozrabiaki.pl, magazynwitch.pl, kaczordonald.pl, magazyn13.pl, quki.pl).

Natomiast MediaMind dostarcza domom mediowym, wydawcom i klientom bezpośrednim narzędzia do zarządzania kampaniami w internecie oraz wspiera agencje interaktywne w zakresie tworzenia zaawansowanych kreacji. Polskie biuro firmy działa od lipca 2009 roku

Dołącz do dyskusji: AT Media i MediaMind w IAB Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl